vrijdag 6 april 2007

Teambuilden met BV's

Wat is de sleutel tot succes? Teambuilding! Zeg dat Melinda het gezegd heeft. Want zeg nu zelf, samenwerken met iemand die je niet kan rieken of zien is niet erg bevorderend voor de prestaties... En aangezien Leslie en ik de Maarten maar "nen drol" vonden (j/k :p) besloten we er een hele dag aan te besteden. In combinatie met arbeiten uiteraard.

Daar liepen we dus met camera en digirecorder. Ver geraakten we echter niet door het gegeven feit dat honger heet. Dusja, het norse personeel van Delifrance heeft zowel onze honger als onze portemonnee een beetje verlicht, dank daarvoor. Op de Meir kwamen we Benny Claessens, beter bekend als Benny De Pauw uit "Het geslacht de pauw" tegen. Bekende Vlaming nummer 1.

Even later, wachtend op de tram, werden mijn pupillen even groter wanneer Leslie me op een voorbijslenterende Mauro Pawlowski (!) wees. Mijn dag begon alvast goed, want, in case you didn't notice yet, I LOVE dEUS! (en Mauro speelt dus bij dEUS voor alle duidelijkheid) Bekende vlaming nummer 2.

Op de Marnixplaats enkele straatinterviews afgenomen van enkele interessante en ook minder interessante mensen. Maar soit, "ne mens is ne mens", zeg ik altijd. Welja, eigenlijk zeg ik dat nooit, maar vanaf nu dus wel! Wie daar duidelijk anders over dacht was een zekere vergeten bekende Vlaming: Sven De Ridder (Picasso uit "Familie") Toen we hem enkele vragen wouden stellen, antwoordde hij: "Kijk, ik ben regisseur, en hij hier naast me is acteur, en we hebben nu écht geen tijd hoor". En dan wandelden ze hand in hand verder. Waarom ze dit deden is ons nog steeds een raadsel. Dat zal zo moeten in de showbizz zeker? Ik zal Leslie haar handje dan al maar beginnen vasthouden, als ik ooit groot wil worden. Bekende Vlaming nummer 3 dus.

Even later, op weg naar de fameuze slager, waar Maarten het al over had, liet Leslie zich nog inpakken door één of andere WWF-activist. Nu mag ze dus maandelijks 3 euro storten. Goed zo Leslie! :p Begrijp me niet verkeerd; ik wil me gerust inzetten voor goede doelen enz, ik ben ook "een groene" hoor. Maar waar ik dan niet bijkan is dat die zogezegde activisten zich toch maar mooi laten betalen om andere mensen te strikken he. Mooie uiting van egagement, als geld verdienen op kap van een goed doel daaronder valt natuurlijk. Terwijl Maarten en ik dus aan het wachten waren op de terugkomst van Leslie, kwam alweer zo'n grote held voorbij: Tom Van Laere (Admiral Freebee!) Ik ben nogal goed in dwepen met bv's, zeker als ze geweldig zijn :) Iets te luid riep ik dan in al mijn enthousiasme: "Admiral Freebee"! Waardoor ik bij hem waarschijnlijk als een overjaarse puber overkwam, maar ja, shit happens he... Bekende Vlaming nummer 4.

In een café waar we voorbijliepen zat Maarten Mertens, aka Seppe of de broer van Kaat in één-reeks "Kaat en Co". Bekende Vlaming nummer 5.

Toen was het filmen en digirecorden wel mooi geweest, en namen we alweer de volgende tram richting Groenplaats. En mijn dag kon niet mooier worden afgesloten, moest het niet van Stef Kamil Carlens hebben afgehangen! Want jawel, kleurrijk en de hele omgeving oplichtend liep ie daar, in zijn smurfenblauwe jas en gele schoenen. Mijn middag begon met een dEUS-lid en eindigde met een ex-dEUS-lid. En mijn eerste Antwaarps talent werd opgedragen aan dEUS. Hoe symbolisch toch allemaal :)

En toen moest de avond zelfs nog beginnen. We hadden een leuk avondje bij Leslie gepland, want haar ouders waren toch niet thuis. Joris, die niet in ons team zit, mocht ook meedoen, want die vinden we ook wel tof. En Sander wou niet komen, die vinden we anders ook wel tof :p Die avond brachten we voornamelijk door in Leslie haar jacuzzi...

Geen opmerkingen: